כולנו מקבלים שירות וכולנו נותנים שירות כמעט בכל אינטראקציה אנושית.
כאשר אנו מקבלים שירות מצוין אנו חווים סיפוק וביטחון שאנו בידיים טובות, גם אם לא קיבלנו את מה שרצינו מלכתחילה.
כשאנו מקבלים שירות בינוני ומטה, ישנה תחושה של תסכול וחוסר נוחות.
באמצעות לומדת מתן שירות נלמד כיצד לספק ללקוחותינו שירות איכותי ואדיב. לומדת מתן שירות מיועדת לאנשי שירות, ומתארת כיצד עלינו לספק שירות באופן אדיב, אמפתי ושירותי.
לומדת מתן שירות כוללת סוגים שונים של מדיה, אנימציות ותכנים אינטראקטיביים, לצורך העברת הידע בצורה המעניינת והאפקטיבית ביותר וניתן להתאימה לארגון ולצרכיו.
את לומדת מתן שירות ניתן להפיץ באמצעות מערכת ה-LMS של הארגון או בהקמה של מערכת ניהול למידה מסוג TalentLMS או eFront של I'm Learning, בהתאמה לארגון, ולעקוב אחר התקדמות הלומד והלומדת והצלחתם.